සෙක්ස් නිසා උන අලකලංචි!

නිව්යෝක්වල පදිංචිකරුවෙකු ජෝකර් මල්ලි බ්ලොග් ‍එකේ පල කිරීම සඳහා ජෝකර් මල්ලි වෙත එවන ලද කතාවකි.

සෙක්ස් නිසා මට උණ දේවල් නිමක් නෑ ජෝකර් මල්ලි. උඹට සිංහලෙන් කතාව කිව්වට මේක උණේ ඉංගිරිසි සෙක්ස් නිසා. හැම එකම සිංහලෙන් කියන්න ගියොත් අදහස එන්නෙ නැති නිසා අදාල තැන්වලදි ඉංගිරිසි දානව. එහෙනං අහන්නකො කතා ටික.

මම වෙනස් පොරක් කියල උඹ දන්නවනේ ජෝකර් මල්ලි. මම හැම තිස්සෙම හදන්නෙ වෙනසක් කරන්න. ඒ ගතිය මගෙ ජීවිතේ පුරාම තියෙනවා. සාමාන්‍යයෙන් උඹලනං බල්ලන්ට දාන්නෙ ටොමී, මැක්සි, රෝවර්, මේකර් වගේ නම් නේ. මට ඒව හරියන්නෙ නෑ. මම මගෙ බල්ලට නම් දැම්මෙ ‘සෙක්ස්’ කියල. ඒ වුණාට සෙක්ස් නිසා මම හැම වෙලේම නෝන්ඩි උණා.

දන්නවනෙ ජෝකර් මෙහෙ බල්ලන්ට ලයිසන් ගන්න ඕන කියල. ඔන්න මම සෙක්ස් අරන් ටවුමෙ බල්ලන්ට ලයිසන් දෙන ඔෆිස් එකට ගියා. එතන කවුන්ටරේ ඉන්න බුවාට මම කතා කලා.

“Hello sir, I’d like to have a license for Sex”

බුවාට මඤ්ඤං වගේ….

“හෙහ් හෙහ්… මටත් ආසයි ඕයි එහෙම ලයිසන් එකක් ගන්න”

මිනිහ කිව්වා…

“ඒ උනාට මේ බල්ලෙක්නේ මහත්තයො”

“ඒකට අවුලක් නෑ. ලයිසන් ගත්තම බල්ලො පූසො කියල සීමාවක් නෑනෙ. හිලක් තියෙන ඕන එකක් වලංගුයි”

“ඔයාට තේරෙන්නෙ නෑ මහත්තයා. මම කියන්නෙ මට අවුරුදු නමයෙදි ලැබුණ සෙක්ස් ගැන”

“පුහ්… ඇත්තට? අවුරුදු 9 ඉඳන්? ඔයා එළ කොල්ලෙක්නෙ”

* * * * * * * *

ඔය එක කතාවක්…

ඔන්න මම කසාද බැඳල හනිමූන් ගියා. සෙක්ස් නැතිව යන්න මට බැරි උණා. හෝටලේ බුවාට මම කතා කලා.

“මටයි වයිෆ්ටයි කාමරයක් ඕන”

“හරි සර්… මුහුද හොඳට පේන බැල්කනියක් තියෙන කාමරයක් දෙන්නං”

“නියමයි… තව අපට ඕන සෙක්ස් දාන්න කාමරයක්…”

“හෙහ් හෙහ්… ඕන කාමරේක ඒක පුළුවන් සර්. ජනෙල්වලට කර්ටන් තියෙනවා. දාගත්තම හරි. කාටවත් පේන්නෙ නෑ….”

“ඔහෙට තේරෙන්නෙ නෑනෙ. සෙක්ස් නිසා මට මුළු රෑම නිදාගන්න වෙන එකක් නෑ…”

“හෙහ් හෙහ්… සර් මොනව කියනවද මන්දා… හනිමූන් කපල් ඉන්න දාට මටත් එහෙම තමයි ඉතිං”

* * * * * * * *

ඔන්න බලු තරග තියෙනව කියල පෝස්ටරයක් දැක්ක මම දවසක්. ඉතිං මම සෙක්ස් දැම්මා තර‍ඟෙට. ඒත් තරගෙ පටන්ගන්න කලින් මූ පැනල දිව්වා. මම අන්දමන්ද වෙලා බලං හිටිය. හෙණ ගාණක් දීල ඒකෙ ටිකට් එක ගත්තෙ. එතකොට එතනට ආව තවත් බලු අයිතිකාරයෙක්.

“ඔහේ මොකෝ මේ කැරකි කැරකි. ඔයාට බල්ලෙක් නැතෙයි?”

“ඒකනේ… බලනව අයිසෙ මම ප්ලෑන් කලේ ඊලඟ තරගෙට සෙක්ස් දාන්නම කියලා”

“හනේ… චීය.. මෙයාට ලැජ්ජ නෑ… ඒක ටීවි එකෙත් යන තරගයක්නෙ..”

“ඔයාට තේරෙන්නෙ නෑනෙ කියන දේ. මට ටීවි එකෙන් සෙක්ස් පෙන්නන්නයි ඕන උනේ.”

අර මිනිහ මගෙ දිහා හැරි හැරි බල බල යන්න ගියා.

* * * * * * * *

මගෙ කසාදෙ හරි ගියේ නෑ. අපි දික් කසාද වෙන්න තීරණේ කලා. ඒත් වයිෆ් සෙක්ස් ඉල්ලුවා. මට සෙක්ස් දෙන්න පුළුවන් කමක් තිබුණෙ නෑ. ඒ නිසා අපි උසාවි ගියා. මම නඩුකාරයට කතා කලා.

“සර්… මට සෙක්ස් ලැබුණෙ කසාද බඳින්නත් කලින් ඉඳන්”

“ඔහේ පිරිමියෙක් නේද? ඒක සාමාන්‍ය දෙයක් කියල දන්නෙ නැද්ද? මේ මටත් එහෙමයි.”

“ඒ උනාට සර් මට වයිෆ්ට සෙක්ස් දෙන්න බෑ…”

“හරි. නඩුව ඉවරයි. දික් කසාදෙට සාධාරණ හේතුවක් තියෙනව. ආයෙ බඳින්න ඕන නං ඉක්මනට ගිහින් දොස්තර කෙනෙක් හම්බවෙනව”

* * * * * * * *

ඊයෙ රෑ සෙක්ස් ආයෙ පැනල ගියා. මම පැය ගාණක් ‍සෙක්ස් හෙව්වා. අන්තිමේ මම මහන්සි වැඩිකමට ටවුමෙ ගර්ල්ස් ස්කූල් එකේ හොස්ටල් එක ඉස්සරහ බස් හෝල්ට් එකේ ඉඳගෙන හිටියා. එතනට ආව පොලිස් රාළහාමි කෙනෙක්.

“මහත්තයෝ.. දැන් පාන්දර 3යි වෙලාව. මේ වෙලාවට බස් නෑනෙ. මොනව කරනවද මෙතන ඉඳන්.”

“අනේ මම මේ සෙක්ස් හොයනව රාළහාමි”

* * * * * * * *

දැන් මම ඉන්නෙ පොලිස් කූඩුව ඇතුලෙ බංකුව උඩ. පොලිස්කාරයො එකෙක්වක් සෙක්ස්ගැන දන්නෙ නෑ. ජෝකර් මල්ලි උඹට සෙක්ස් හම්බ උණොත් මට කියපං හො‍ඳේ.

හිලේ කතාව මෙතනින්

4 thoughts on “සෙක්ස් නිසා උන අලකලංචි!

කමෙන්ටුවක් දැම්මනං මට සතුටුයි. නැතත් කිසි අවුලක් නෑ! ඊමේල් අරව මේව දාන්න ඕන නෑ!